پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 02:42   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44298صفحه نخست » ریلی 2شنبه، 30 فروردین 1393 - 21:30
معاون وزیر راه و شهرسازی: عملکرد راه آهن باید دو برابر افزایش یابد
  
ترابر نیوز:

ترابر نیوز | معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: ظرف چهار سال آینده باید عملکرد راه آهن به دو برابر افزایش یابد.

ˈمحسن پورسیدآقاییˈ که همراه با رییس جمهور به سیستان و بلوچستان سفر کرده است در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن زاهدان و دیدار با مدیران و کارکنان این اداره افزود: به رغم اضافه شدن خطوط ریلی در چند سال اخیر، در بخش جا به جایی مسافر و حمل بار شاهد رشد چشمگیری نبودیم اما امیدواریم با تلاش و همت کارکنان راه آهن به اهداف صعودی دست یابیم.

 
وی با اشاره به نامگذاری ˈسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ گفت: مقام معظم رهبری در نامگذاریهای سالهای اخیر همواره بر مساله اقتصاد در کنار سایر موارد تاکید داشته اند و این مساله بیانگر این است که اگر کشور از نظر اقتصادی توانایی داشته باشد ما می توانیم کشوری آباد و پیشرفته داشته باشیم.

 
مدیرعامل راه آهن وجود کمبودها و سختیها در حوزه های مختلف کاری را سبب بروز استعدادها و تواناییهای افراد عنوان و بیان کرد: مجموعه راه آهن به دنبال این است که برنامه ای منسجم را اجرا کند تا بتواند از پوسته عملکردی ثابت خود که اکنون با آن رو به رو است بیرون آمده و در راستای توسعه اقتصادی، رفاهی و فرهنگی قله های صعود را بپیماید.

 
معاون وزیر راه و شهرسازی حرکت در راستای افزایش بار و مسافر را از مهمترین اهداف راه آهن برشمرد و گفت: وظیفه ما در ستاد، پشتیبانی و حمایت از نواحی راه آهن بوده تا شرایط لازم برای رفع مشکلات موجود فراهم شده و در نهایت منجر به افزایش میزان حمل بار و مسافر و رشد شاخصهای عملکردی راه آهن و صنعت حمل و نقل ریلی شود.

 

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 628 ،    
  
کلیدواژه ها: عملکرد - راه آهن


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار